Jag har Sector alarm. Betalade inget för komponeterna. äger alla delar. 3 magnetlås, brandvarnare, kamera/rörelsedetektor, 5st taggar till låset. 379,-/mån

Jag har det enklaste utan en massa appar mm Jag har vänner som har Verisure och är jättenöjda. från 200,-/mån och då skulle de äga det själva efter ett tag.

Personligen lutar jag mer åt Sector än åt Verisure då jag valde då jag inte kände för att jaga grannar så skulle mitt pris bli billigare och bonnussystem hitan och ditan. Tror i slutänden att de är lika bra.

Väcker upp den här tråden igen bara för att tacka för era inputs inför valet av hemlarm för mig själv nu när jag flyttar till radhus :). Innan jag läste tråden var jag ganska så säker på att välja Verisure dels pga mina egna tankar men även för att syrran precis valt att avsluta Sector Alarm och teckna nytt avtal m Verisure. Men efter att ha läst igenom tråden kom jag på att gå in på mitt försäkringsbolags sida å de har specialerbjudande på Sector Alarm å det tillsammans m vad ni skrivit i tråden gör att det lutar åt dem för mig.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 980
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla...
Svar
9
· Visningar
454
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka