Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har hemlarm, vad har ni? Är ni nöjda? Vilka larmkomponenter tycker ni är viktiga att ha?
Vi har bara bott i vårt hus i 1,5 månader. I natt var vi borta för första gången och när vi kom hem hade vi haft inbrott
Ni har inte sensor på något fönster? Här har de ställt sig på en pall och brutit upp vårt sovrumsfönster. Tur vi inte var hemma!Usch vad hemskt och tråkigt med inbrott!!
Vi har SectorAlarm, med skalskydd på alla dörrar och rörelselarm med filmkamera. Plus brandvarnare kopplad till kamera.
Det är enkelt, och det funkar. Vi råkade testköra lite senast för någon månad sedan när jag åkte till jobbet och glömde bort att maken var hemma, när han vaknade och gick ut från sovrummet blev det jäkla liv. Killen från Sector och jag hade väldigt, väldigt roligt när larmet gick och jag blev uppringd
Ni har inte sensor på något fönster? Här har de ställt sig på en pall och brutit upp vårt sovrumsfönster. Tur vi inte var hemma!
Ni som har hemlarm, vad har ni? Är ni nöjda? Vilka larmkomponenter tycker ni är viktiga att ha?
Vi har bara bott i vårt hus i 1,5 månader. I natt var vi borta för första gången och när vi kom hem hade vi haft inbrott
Hundar under 20 kg är inga problem med Sektor Alarm iallafall Har sex katter och snart två hundar á 7 kg vardera. När vår katt lyckades lösa ut så kunde operatören som sagt se det i kameran, så det var bara att larma av via appen och sedan på igen efter fem minuter. Mycket smidigt!Nej vad säger du! Vi har också funderat lite på villalarm när vi flyttar. En granne där vi bor nu hade inbrott i förra veckan. Jag lånar gärna din tråd och frågar lite om larm som fungerar när man har hund hemma.
Vi har fria utryckningar med Sektor Alar m@Philosophia Jag vet att vissa larm tar på storlek vilket ger falsklarm när katten/hunden rör sig snabbt. Det registreras då som större än de är och larmet går vilket blir dyrt om ingen kan kolla utan de åker ut pga det.
Vi har fria utryckningar med Sektor Alar m
Inte vid utryckning vid falsklarm. Det finns det ingen som har.
Jo, Sektor Alarm har det.Inte vid utryckning vid falsklarm. Det finns det ingen som har.
Vi har ett enplanshus med två vanliga ytterdörrar, två altandörrar och fem stora öppningsbara fönster i marknivå så grundpaketet räcker inte långt för oss. För varje extra komponent ökar både grundkostnaden och månadskostnaden.8000:- låter mycket? Sektor Alarm har ofta kampanjer. Vi betalade inget i grundkostnad för ett vanligt paket, men när vi la till en extra brandvarnare i källaren så fick vi betala någon tusenlapp eller så. Ring och hör med dem, man kan lätt deala med dem