M
maadddeeee
Hej!
Jag och min häst är ofta ute och prommenerar (med grimma och grimskaft), och jag har fått ett problem nu när det börjar bli mörkt. Hästen syns knappt hur mycket reflexer jag än har på henne.
Och jag hittar inte ett reflextäcke heller någonstanns som är helt, alltså som inte är utskärt till sadel, eller ländtäcke. Och det skulle ha varit himla bra med ett reflextäcke, eftersom hon syns betydligt mkt bättre då. hon hanteras somsagt var fortfarandes mkt från marken. Hur brukar ni som är ute och promenerar med era hästar göra?
Har ni hittat ngt "helt" täcke någonstanns, eller har ni sytt eget? Isådannafall vart köpte ni varseltyget och reflexbanden?
Hittar inte det heller någonstans
Ett vanligt täcke att säta på reflexdekaler och liknande vill jag inte, då jag vill ha ett varseltyf eftersom det enligt mig lyser upp väldigt mycket lättare
tacksam för svar! 
Jag och min häst är ofta ute och prommenerar (med grimma och grimskaft), och jag har fått ett problem nu när det börjar bli mörkt. Hästen syns knappt hur mycket reflexer jag än har på henne.
Har ni hittat ngt "helt" täcke någonstanns, eller har ni sytt eget? Isådannafall vart köpte ni varseltyget och reflexbanden?