P
persika
Har blivit intresserad av denna hingst då jag såg att han har höga bedömningspoäng i hoppning, 8-10 uppsuttet och 8-8 i ridbarhet. Någon som har sett honom live? Ev sett nån avkomma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har blivit intresserad av denna hingst då jag såg att han har höga bedömningspoäng i hoppning, 8-10 uppsuttet och 8-8 i ridbarhet. Någon som har sett honom live? Ev sett nån avkomma?
Så Hellrik står på naturlig? (attan också i så fall..)
Ulrika
När mitt sto kommer hem ska jag klämma lite på henne, och fundera på om jag ska följa min längtan efter ett dressyrföl, eller om jag ska följa vad mamman har producerat (hopphästar som rör sig bra). På vissa bilder kan mitt sto ha lite kort hals, jag ska se hur det ser ut i verkligheten. Men Hellrik är inte omöjlig, men det finns ganska många att välja mellan. Men absolut ett stort + att han är e. Turban Rose och att han har bra temperament. OCH att det inte finns så många avkommor till honom. Det verkar komma in lite nytt spännande till våren också. Så det är många OM. Och jag som aldrig gillat så mycket vita tecken.. Det kommer det garanterat eftersom mitt sto har ganska mycket. Jaja, man har bara en åsikt tills man ändrar sig..
Vad kostade han iår? Står han på levande fölavgift nästa år så är jag ännu mer sugen.. Men som sagt det finns en hel del riktigt fina hingstar.
Ulrika
Vad kostade han iår? Står han på levande fölavgift nästa år så är jag ännu mer sugen.. Men som sagt det finns en hel del riktigt fina hingstar.
Ulrika
Oj det var ju billigt! Får se hur det ser ut nästa år! Vad har han fått för ston, och hur har avkommorna blivit? Någon som vet?
U