Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mammas
Vad händer i helgen Herr Mammas? Själv ska jag hänga med lite fina spanska vänner, äta lite ute på restaurang, promenera en liten sväng i stan... om nu inte min mensvärk blir ännu värre för då ska jag äta chokladglass ur hink och dricka Fanta hela helgen och läsa.
Just ja, ska skypa lite med mina föräldrar också och diskutera spännande framtid . Jag och Spanjor har lyckts klura fram vad vi vill göra nästa år och det känns så fett jävla bra och spännande om det går att realisera .
Urk för valet alltså! När vet man resultatet egentligen? Vi pratade om att köpa hem pizza och valvaka men jag vete fan om jag står ut med det alltså.Imorgon ska jag tapetsera staden med reklam för "min" förening och på söndag är det ju VAL!
Jag har fått löneförhöjning idag.
Det brukar väl gå väldigt snabbt med ett första resultat? eller vad man kallar det. Tror att det får man nog reda på vid tio.Urk för valet alltså! När vet man resultatet egentligen? Vi pratade om att köpa hem pizza och valvaka men jag vete fan om jag står ut med det alltså.