hel eller krossad havre?

K

kramcrazy

vad är det för skillnad o vad tycker ni är bäst att ge? har hört att hästen tar upp näringen eller vad man ska säga, lättare från krossad än hel... någon sa att hel ska det vara! o en annan sa att jag ger bara krossad... jag kan inte så mkt om foder, så jag är jättetacksam för svar...:crazy:

Sv: hel eller krossad havre?

Hittade inte den då det är lite dålig skärm på min laptop. Såg inte färgavvikelsen på den så jag trodde den kommit bort. Trodde jag gjorde en god gärning/Sorry

tack så mycket för länkarna... jag tyckte att jag letade innan jag startade tråden, men icke... :crazy:

Hittade inte den då det är lite dålig skärm på min laptop. Såg inte färgavvikelsen på den så jag trodde den kommit bort. Trodde jag gjorde en god gärning/Sorry

Det gör inget, tänkte inte på att det syndes dåligt och faktiskt när jag tänker efter så är det väl inte alls bra för färgblinda och andra med dålig syn, ska bättra mig!

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 153
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 988
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 444
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
1 113
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka