Sv: Hejsan!

Är ägare till en långhårig collie pojk på 5 månader (födelsedag igår). Bor tillsammans med honom och min sambo.

Ska gå en kurs i tävlingslydnad 1 om någon/några månader. Alltid varit intresserad av agility och lydnad:) Vår tränare på vår valpkurs tyckte han var så duktig så hon tyckte att vi skulle hoppa över vardagslydnad steg 2 "för det kan han ju redan". Är så stolt över min lillkille!

Min lillskit:love:

Hej!

Jag heter Therese och är 25 år. Jag bor med min sambo i Sjuntorp och vi har Pitbull kille på 19 månader. Tränar en del lydnad på brukshundklubben annars så är han med i stallet o på ridturer. Jag har en New Forest valack som jag har haft i 16 år.

Vad har du för raser? :) Är det din hund på avataren?

Vad fina hundar du har!:) Hehe då har du en del och göra framöver då...själv har jag tre katter, vanliga bonnakatter visserligen, men så goa.

Din schäfer är oerhört vacker får jag lov och säga. Kanske blir en sån som nästa ras då:angel:

Fin hund du har!:) Måste bara fråga hur är Vit Herdehund annars som ras? Vad gäller träning är den lätt-svårmotiverad? Vill gärna veta så mycket som möjligt:bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 931
Senast: Milosari
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 853
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund igår för nio år sedan så smet jag ut i diskrummet på mcdonalds i backaplan och struntade i att chefen gnällde över att man inte fick ha...
Svar
7
· Visningar
1 544
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Mina föräldrars hund har det senaste året ändrat sitt beteende. Första gången detta hände var förra nyår då min pappa gick den vanliga...
Svar
18
· Visningar
6 441
Senast: nybörjare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka