S

sweetamber

Jag är ny här och tänkte bara presentera mig å mina djur.... har en schäfertik på fem år och två travhästar.. tycker att det verkar finnas många vettiga människor här:) :bow:
Känns som att man kan lära sig ett å annat av er:smirk:
oops.. blev inte så mkt av min presentation.... men.. den kommer en annan gång:D /C

Sv: hejsan!

Tack, tack:D Det ska bli spännande å följa alla trådar:)

haha! Jo, jag har nog vart inne å tjyvläst lite innan:o Lite som viskleken... man vet aldrig riktigt vart det hamnar:smirk: /C

HeJsAn ! Välkommen hit ! Jag är bara 10 år och kan rätt mycket av dethära ! :) Jag lovar att du kommer att trivas ! :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 334
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 855
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Trassel12
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 116
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?