NagelacksBeroende

Trådstartare
i helgen får jag troligtvis mina efterlängtade kaninbebisar. :)
elr... mina och mina.. min kaninhonas. ;)

har nu börjat tänka på namn..
vill helst att ett disney / film - tema, eftersom alla mina andra kaniner "förknippas" med filmer.

så, har ni tips på vad små ulliga och gullia kaninungar kan heta så skriv. ;)

Sv: hej

har tänk på :

pojknamn:

1. stampe (ack så vanligt, men man kan ju inte ha massa kaniner utan en stampe! :eek: :D)

2. nemo

3. kanin (åå, så ägande. ;) haha)

4. bambi

5. snurre (sprätt)

Flicknamn:

1. kiara

2. korall

3. skrållan

4. madicken

ÅÅÅhh! :love: BJÖRNBRÖDER!!

Rutt & Tuck
Sithka (heter min dator :D )
Kenai (heter min andra dator)
Koda (Eller Pluttebjörn! :love: )
Binky
Tanana

osså måste du ha en Dory!

Flicknamn:
Ronja, Tanja, Luna, Grynet, Kiara, Korall, Skrållan, Madicken, Ida, Kajsa, Lady, Ariel, Mimmi, Wilma, Dory

Pojknamn:
Stampe, Nemo, Kanin, Bambi, Snurre, Baloo, Bamse, Casper, Emil, Findus, Lille-skutt, Mulle, Simba, Benjamin, Binky, Lucifer, Draco

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 846
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 472
Övr. Hund Hej, Här pratar vi djur :) Har precis skaffa en liten valp tik som är så snäll och fluffig havanese. Har börjat fundera på gulliga namn...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Kiwiqueen
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 198
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar