Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En fråga till er alla som tävlar (främst lokal nivå)
Vad tycker ni är att fördedra: normal avgift för en klass och hederspriser eller hellre sänkt avgift och inga hederspriser alls?
Fast man måste väl ge tillbaka, antingen startavgiften eller hederspris motsvararande den summa man betalat?`
Mitt barn vill nog gärna ha hederspris så länge det är vettiga saker...
Fast man måste väl ge tillbaka, antingen startavgiften eller hederspris motsvararande den summa man betalat?`
Mitt barn vill nog gärna ha hederspris så länge det är vettiga saker...
Det jag funderade över var om ryttare i allmänhet skulle uppskatta mer att kunna komma ut och tävla billigare än att lägga en lite högre summa för att i händelse av placering få ett hederspris.
Nej man måste inte, utan i tr står det kan. När vi är på förbundsträffar så påpekas det ofta att man inte behöver dela ut priser alls utan istället kan man moraliskt sänka avgifterna så att det blir billigare för gemene man att åka ut och tävla vilket ju kostar en slant ändå med bensin ex hyra släp etc.
Därav min frågeställning. För på lokal tävling är man väl inte med för att i första hand vinna ett hederspris, därför tänkte jag att många skulle gynnas om avgifterna var lägre istället.
Nej man måste inte, utan i tr står det kan.