Sv: Hd/ad

Det är nog olika vart man röntgar. Jag betalade 900 sist.
A är bra HD, dvs det bästa.
 
Sv: Hd/ad

Ja, men HD B är också godkänt. Finns säkert ett annat ord för godkänt, men nu står det still i huvudet. Men HD B är alltså inte HD-fel.
 
Sv: Hd/ad

ok, då tror jag att jag förstår. tack för hjälpen
 
Sv: Hd/ad

Ok, jag ska visserligen inte göra det förrens valpis är 1,5 år, nu är han bara 5 veckor:)
 
Sv: Hd/ad

Oki :) ja då dröjer det ett tag innan det är dags. Men om du ska göra det på Malmö Djursjukhus där vi gjorde det så kan du ringa in innan och höra vad dom tar så vet du hur mycket du ska ha med dig.
 
Sv: Hd/ad

Ja, men HD B är också godkänt. Finns säkert ett annat ord för godkänt, men nu står det still i huvudet. Men HD B är alltså inte HD-fel.

UA= Utan Anmärkning

HD A och B är UA, man kan få A på en höft och B på den andra.... exvis

Det är bra att kolla hd och ad bl a för att få veta hur man vågar motionera dom "små" liven...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Finns det någon översikt över länder och vilka undersöknings/avläsningsmetoder beträffande HD/ED som är norm i respektive land?
Svar
0
· Visningar
509
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Hej! Har HD-röntgat min hund. Vad skulle ni gissa på för resultat?
2
Svar
20
· Visningar
2 405
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Redfox
·
Hundhälsa Vet inte om någon annan skulle tycka att det vore intressant, men funderar på om det finns några som skulle vilja dela med sig av deras...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 328
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Målbilder för trubbnosar.
  • Tångbett dåligt?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp