Jag är inte läskunnig, jag är bara på nivå 55.. :-/Leta redan på vårt kvarter Bukefalos supreme och ansök!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte läskunnig, jag är bara på nivå 55.. :-/Leta redan på vårt kvarter Bukefalos supreme och ansök!
Kolla med @JerseyiteJag är inte läskunnig, jag är bara på nivå 55.. :-/
Vi kan ändra inställningarna om det hjälper dig, @malinskyKolla med @Jerseyite
Har du byn igång? Du kan ju vara med i kvarteret och jobba upp det som behöver göras innan du är med i derbyt.
Jag sänkte nivån tillfälligt så sök du nu!Jag är inte läskunnig, jag är bara på nivå 55.. :-/
Vad snällt, jag har ansökt nuJag sänkte nivån tillfälligt så sök du nu!
Välkommen till kvarteret! Som du märker använder vi chatten flitigt. Bara hojta om några av våra regler är oklara (du hittar dem längre bak i den här tråden).Vad snällt, jag har ansökt nu![]()
Hur levlar man snabbast i Hayday?Välkommen till kvarteret! Som du märker använder vi chatten flitigt. Bara hojta om några av våra regler är oklara (du hittar dem längre bak i den här tråden).
Byn!!Hur levlar man snabbast i Hayday?
Byn vad? (Sorry men jag kan typ inget)Byn!!
Byn är staden, eller tåget. Du hittar den på samma gräsplätt som kvartershusetByn vad? (Sorry men jag kan typ inget)
Tack! Det är alltså uppdrag jag bör göraByn är staden, eller tåget. Du hittar den på samma gräsplätt som kvartershuset(om det inte ändrats sedan jag spelade sist)
Hej!Tack! Det är alltså uppdrag jag bör göra
Ahaaa! Toppen ♡Hej!
Nej det är inte uppdrag, byn är stället du kommer till med tåget. Där måste du uppdatera alla byggnader och tåget så mycket det går. Vi frågade dig i haydaychatten vad du behövde, vi fixar bara du talar om vad du behöver.
Ta tåget till byn, börja med tåget, stationen, rådhuset och sen varje byggnad och uppgradera efter hand. I början är det mest tackor av olika slag som behövs om jag inte minns fel.
Skriv i chatten så hjälper vi till så mycket vi kan![]()
Bara jag som inte kommer in på Hay Day?
Nu så, nu har det ordnat sig.