Tack! Det är alltså uppdrag jag bör göra
Hej!
Nej det är inte uppdrag, byn är stället du kommer till med tåget. Där måste du uppdatera alla byggnader och tåget så mycket det går. Vi frågade dig i haydaychatten vad du behövde, vi fixar bara du talar om vad du behöver.
Ta tåget till byn, börja med tåget, stationen, rådhuset och sen varje byggnad och uppgradera efter hand. I början är det mest tackor av olika slag som behövs om jag inte minns fel.
Skriv i chatten så hjälper vi till så mycket vi kan❣️

Hej!
Nej det är inte uppdrag, byn är stället du kommer till med tåget. Där måste du uppdatera alla byggnader och tåget så mycket det går. Vi frågade dig i haydaychatten vad du behövde, vi fixar bara du talar om vad du behöver.
Ta tåget till byn, börja med tåget, stationen, rådhuset och sen varje byggnad och uppgradera efter hand. I början är det mest tackor av olika slag som behövs om jag inte minns fel.
Skriv i chatten så hjälper vi till så mycket vi kan❣️
Ahaaa! Toppen ♡

Bara jag som inte kommer in på Hay Day?
Får bara upp Ansluter.... den börjar inte Ladda... har startat om flera gånger men likadant. Om jag tar bort appen, startar jag då om där jag var?
Borde göra det, men lite läskigt 🙀

31954
7EC7E23A-873A-4185-8C36-D8728CB5CC70.webp
7EC7E23A-873A-4185-8C36-D8728CB5CC70.webp

Liknande trådar

IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
71
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
940
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
381
Senast: sweep
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka