Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då har vi samma fel. Nu kommer jag inte in för de underhåller, så förhoppningsvis letar de felet.Jag kommer heller inte in på tavlan. Jag kan inte heller skriva i chatten. I byn ser jag inga ändras gårdar och kan inte hämta folk där heller.
Du är inne.Har sökt medlemskap i Supreme-kvarteret, har nivå 64, med namnet "Sara i Lule".
Välkomnen till kvarteret!Har sökt medlemskap i Supreme-kvarteret, har nivå 64, med namnet "Sara i Lule".
Ja, undrar också det - såg att du lämnat kvarteret @Viva och fick hjärtsnörp.@Viva varför lämnade du oss? Något vi kan ändra? Du är saknad.
Ja så klart! Du kan ju översätta reglerna och hålla ett öga på tavlan/chatten.Hej kvarteret! Jag har en liten undran, min man som spelat mycket på mitt konto har nu skaffat ett eget konto och min fundering är på om han skulle vara välkommen i kvarteret? Han pratar ju som sagt inte direkt någon svenska ännu, men han är duktig på att hjälpa till. Tror inte att det blir mer än min gård som ställer upp i derbyt, dock.
Vi funderade först på någon av de andra buke-grupperna, men de är båda fulla och som jag förstått det är de inte heller lika aktiva så supreme vore ju roligare.![]()