Prova nu!Jag kan inte gå med.. den säger att jagchar för låg nivå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova nu!Jag kan inte gå med.. den säger att jagchar för låg nivå...
@sweep det var nog ett misstag: är du Kukelikugården fortfarande? Ansök igen är du snäll!jag bad om att få gå med nu så jag kan sälja mina saker tll er för jag spelar inte längre
fick visst inte gå med så då kan ni inte få hjälp av mig att bygga ut era gårdar
@sweep det var nog ett misstag: är du Kukelikugården fortfarande? Ansök igen är du snäll!
Vi som var inne och nekade kom inte ihåg att kukeliku var du. Vi slängde även en kik här i tråden på buke innan vi nekade men kunde inte se att nån hade skrivit att den ville gå med. Ansök gärna igen sen om du vill.går inte att ansöka förrens 24 timmar så tyvärr försent nu
Oj förlåt, mitt fel! Jag kom inte ihåg din gård.jag bad om att få gå med nu så jag kan sälja mina saker tll er för jag spelar inte längre
fick visst inte gå med så då kan ni inte få hjälp av mig att bygga ut era gårdar
Jag spelar inte längreJag letar efter följande gårdar:
Backane - @Tramptass tror jag?
Handelscården
Andrea
Isaks Gård
Dama
Miranda
Kolblakkur - @kolblakkur månne?
Sviskonsvängen
Gustafs gård
Melisas Gård
Håller på att söka igenom den här tråden för att hitta folks användarnamn. Vore kanske bra med en uppdaterad ruta med folks gård- och bukenamn eftersom inte alla kör med namn/namn i chatten.
Om någon minns någon av del ovanstående får ni gärna tagga dem!
Åh vad sorgligt!Jag spelar inte längre![]()
Äsch dig ser vi ju titt som tätt! Det är medlemmarna som har varit osynliga sedan förra julen som vi undrar över.Jag är ledsen att jag försvunnit på sistone, jag har haft sjukt mycket på jobbet och hemma. Men förhoppningsvis kan jag in lite efter helgen, även om jag nog inte kan vara med i derbyt. Kan in å skicka lite folk till perrongen under helgen iaf tror jag. Kanske hjälper nån av er.
Jag ser det . Verkar inte vara många som är med.Kul att du kom tillbaka Dimmheden!
Vi behöver verkligen fler kämpar i derbyt!
Det går i vågor!Jag ser det . Verkar inte vara många som är med.