Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte ont så jag behöver ingen tablett - men CHOKLAD!! Jag visste det! Jag skulle ändå köpt det när jag var ute på lunchen.....Tar en värktablett, äter god choklad och sätter på ett bra soundtrack.
Blir from som ett lamm av det
Har inte ont så jag behöver ingen tablett - men CHOKLAD!! Jag visste det! Jag skulle ändå köpt det när jag var ute på lunchen.....
Ha ha ha - kan tänka mig det!!Appropå konstiga PMS-cravings... jag struntar i choklad odyl. Men vissa gånger blir jag så vansinnigt sugen på smörgåsgurka, jag kan äta direkt ur burken Jag kan också meddela (empiriskt testat) att magen blir VÄLDIGT spännande efter en halv stor burk Felix smörgåsgurka rakt av
Ha ha ha - kan tänka mig det!!
Appropå konstiga PMS-cravings... jag struntar i choklad odyl. Men vissa gånger blir jag så vansinnigt sugen på smörgåsgurka, jag kan äta direkt ur burken Jag kan också meddela (empiriskt testat) att magen blir VÄLDIGT spännande efter en halv stor burk Felix smörgåsgurka rakt av
Installerar hormonspiral och hoppar elegant över skiten helt och hållet.Den jävla PMS:en slår till idag med full kraft utan förvarning.... Jag blir så jäkla tvär så jag knappt orkar med mig sjäv alltså....
Vad gör ni åt häxan....??
Jag kunde få dille på syltlök när jag åt p-piller.
Så sjuk grej ändå?
Jag sa ärligt till mina barn och till min sambo att jag var arg och ledsen och inte mådde bra och behövde få lite extra hänsyn tagen till mig några dagar. Bara att de respekterade att jag inte mådde bra och tog hänsyn till det gjorde en enormt stor skillnad för mig. Sedan skärpte jag till mig och tänkte att om de är gulliga mot mig så är jag gullig tillbaka. Behövde jag få ur mig ilskan så gick jag en långpromenad ensam med hunden på den tiden som det var möjligt och när det inte längre var möjligt så stängde jag in mig i min bubbla. Jag skulle må enormt dåligt om jag hade låtit det gå ut över någon annan så kände jag att jag inte kunde skärpa mig så höll jag mig undan ifrån folk. Andra ska inte behöva ta skit för att jag mår dåligt. Det har jag ingen rätt till.
Tack och lov att skiten är över nu.
Det är en sådan där sak man bara gör en gång, ungefär som att äta för mycket sockerfria karameller med aspartam!
Jag har aldrig haft problem med PMS men efter att ha satt in hormonspiral blev jag sjukt lättirriterad och arg. Ett halvår stod jag ut sen fick jag ta bort den igen. Var så arg hela tiden att jag blev rädd för mig själv! Har nuvaring nu och det funkar bättreInstallerar hormonspiral och hoppar elegant över skiten helt och hållet.
Eller, jag är iaf lika tvär alla månadens dagar..