Havre till fånghäst?

Sv: Havre till fånghäst?

Jo...ja läste...kom på vad dumt ja svarat efter ja läst mitt eget inlägg igen..:crazy:

Ska skicka in prov för analys nu när jag får hem mina hösilagebalar....Så får vi se vad de säger....så blir de foderstat efter det sen...:bump:

Tackar för alla svaren....:bow:....Ni får ursäkta att mina svar blivit lite snurriga ibland...tror inte ja va riktigt vaken nu när ja läser dom i efterhand....:crazy:

//Domino_s

Under tiden du skrev detta svar skrev jag ett svar till dig igen... Men det verkar ju som att du förstått poängen redan! ;) Lycka till!

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 632
Senast: Irival
·
Foder & Strö Finns det något foder UTAN vete, betfibrer, majs,korn, havre? (utom olja och lusern som redan ges) Behöver ge mer kalorier. Har ett...
Svar
10
· Visningar
1 480
Foder & Strö Jag ger endast kraftfoder en gång om dagen pga att det är smidigast för mig att ge i samband med insläpp samt att jag tidigare endast...
Svar
6
· Visningar
1 702
Senast: axel
·
A
Foder & Strö Hej Foderanalysen har kommit och jag letade upp Nutrian på nätet,såg enkelt ut. Men vilka siffror från analysen ska jag använda...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka