Havandeskapspenning

Snyggve

Trådstartare
Jag vet att det har finns gamla trådar om det här, men hittar inte en enda :confused: Så länka gärna...

Jag har fått hel HP beviljad fr.o.m. 13 mars (äntligen! :banana:), BF är 12 maj. Men hur går det till? Måste jag tala om för FK att jag vill ha pengar för alla dagar jag får, eller sköts allt automatiskt? FP måste man ju anmäla, men HP hittar jag ingenting om :crazy: Är hemskt tacksam för all hjälp jag kan få :bow:

Sv: Havandeskapspenning

Du får hem papper där du fyller i hur mkt ersättning du ska ha, för vilka dagar och även vad du har för inkomst och arbetsgivare.

Sv: Havandeskapspenning

Tack, väntade nästan på att du skulle rädda mig ;)

Min inkomst och arbetsgivare har jag ju redan skickat in? JAG behöver alltså inte höra av mig till dom, utan det sköts automatiskt? Vill ju inte vara utan pengar i mars :crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt...
2
Svar
22
· Visningar
3 568
Senast: Lena_B
·
Hästmänniskan Ja, jag förstår mig nog helt enkelt inte på vissa människor.. Lite bakgrund: Jag har under ett par tre månaders tid sökt med ljus och...
Svar
13
· Visningar
1 780
Senast: incognito
·
Övr. Barn Jag började jobba efter 1½ mån med ettan och 5 månader med tvåan. Sedan har jag de senaste 2½ åren jobbat någon slags deltid den tid...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 862
Senast: Björk
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 317
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar