Havandeskapspenning

Status
Stängd för vidare inlägg.

bananabambi

Trådstartare
När får man reda på om man är beviljad det? Jag sökte det i januari, men har inte hört ett dugg, mer än att jag blev ombedd att skicka in löneuppgifter. Blir jag beviljad så går jag redan den 23:e mars, känns som om det är ganska snart, och än vet jag ju ingenting.
 
Sv: Havandeskapspenning

Bägge gångerna har jag fått ringt och frågat, och då fått reda på det 1-2 veckor innan jag skulle sluta, pappret hem kom strax efter.
Och enligt min handläggare så får man reda på det så sent som då. (beror kanske på hur mycket de har att göra)
 
Sv: Havandeskapspenning

Det verkar vara olika det där. Jag fick reda på det efter mindre än en vecka. Ska gå hem 19 april.

Men jag lyckades nog klaffa inlämningen av ansökningen med deras möte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 714
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 909
Senast: Görel
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Praefatio
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
2
· Visningar
528
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp