Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det låter det som, att den går att knöla ihop och ändå så går den inte sönder. Uncrushable hade jag tolkat som att den är rigid och därmed inte går att varken ha sönder eller knöla ihop.Om en hatt är crushable borde det betyda att den är krossbar vilket inte låter som något positivt i mina öron, men jag misstänker att det är tvärtom dvs att den går att vika. Vad tror ni?
Då tycker foldable låter vettigare, men det kanske är jag som är dålig på engelska…Ja det låter det som, att den går att knöla ihop och ändå så går den inte sönder. Uncrushable hade jag tolkat som att den är rigid och därmed inte går att varken ha sönder eller knöla ihop.
Foldable uppfattar jag mer som att den går att vika på avsedda ställen (men viker man fel så funkar det inte eller ger märken, typ som en papperskarta). Medan cruchable skulle vara mer att den går att knöla ihop eller platta till mer ostrukturerat hursom.Då tycker foldable låter vettigare, men det kanske är jag som är dålig på engelska…