Hatt resp. Hjälm

S

Sol_

Vad har ni för märke, modell, färg, prisklass osv på era dressyrhattar och dressyrhjälmar?

Behöver inspiration! :banana:

Sv: Hatt resp. Hjälm

hjälmen är en championshowring svart för 7-800.
hatten är en svart från hööks kommer ej ihåg pris o rekomenderas inte. :P

Min nya "dressyrhjälm" är en Tuff Rider, vanlig svart sammetshjälm, 200 spänn på EKO`s utförsäljning! :p Snyggare än min Kavalkade-hjälm och ska bara användas på tävling så den lär inte bli äcklig så fort och då gör det inget att den är oventilerad. Annars skulle jag aldrig överleva i en sån hjälm! :angel:

Så långt som till hatt har vi inte kommit... än.. ;)

Har tänkt köpa en hatt från hööks, e den inte bra eller? Vad är det för fel på den?

Min hatt är en Horka inköpt på Ryttare och Häst för ca1700 kr, snygg och skön:banana:
Hjälmen är en gammal sammetshjälm typ champion minns inte vad den kostade

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
288
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
634
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Lavinia
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 907
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar