Sv: Hata!!

Oh shit! Vart bort du egentligen? Typ Nordpolen..? har har vi inte skymtat en snöflinga på typ... ok, två veckor eller nåt... Men det är plusgrader konstant.. Ändå fryser man ärslet av sig.

Sätt på ett täcke!

/Lizzie

vad hjälper det när hästen fullkomligt älskar lera och har hela öronen fulla utav det? Fick stå en lång stund och borsta fram den lilla stjärn han en gång hade i pannan :rofl: (min förra foderhäst)

Fick allt som allt borsta av täcket då det alltid var flera lager med lera. Tror han hade passat bättre som elefant eller flodhäst den hästen :D

vad hjälper det när hästen fullkomligt älskar lera och har hela öronen fulla utav det? Fick stå en lång stund och borsta fram den lilla stjärn han en gång hade i pannan :rofl: (min förra foderhäst)

Fick allt som allt borsta av täcket då det alltid var flera lager med lera. Tror han hade passat bättre som elefant eller flodhäst den hästen :D

Jo visst, men man sparar ändå tid. Det tar sin tid att få rent hals och huvud, men då slippa en hel hästkropp inpackad i lera - det är rätt skönt.

Borsta av täcket - det får jag också göra... men om det är lera och damm kvar så är inte det hela världen ;)

/Lizzie

O masn inte vill ha alt förmycket jobb köp ett regntäcke (om hästen inte behöver mer) med halvhals så hjälper detta ganska bra mot leran ändå. Iaf på nästen halva halsen + kroppen :D

Nje, men nästan! Kainulasjärvi. Pajala kommun. Här kör vi snöskoter, plogar, och tar härliga galopper i snön ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka