M
Medea
En lang historia i kort format: Jobbar som dykinstruktor i Mocambique och resorten jag jobbar pa har (tyvarr) hastar. Har antligen fatt de att inse att dessa behover avmaskas och behover nu hjalp med vilka substanser som bor ges. Ha i atanke att dessa hastar inte avmaskats sedan Berlinmuren foll och ar i ratt dalig kondition generellt. Vanligen ha ocksa i atanke att vi ar valdigt langt bort fran all civilisation. Den narmaste veterinaren finns i Maputo, 500 km harifran, och vi maste skaffa avmaskningsmedel fran Sydafrika.
Sa hjalp! Behover namn pa substanser mot olika sorters mask, helst nagot med sa brett spektrum som mojligt for jag vet inte hur mycket jag kan fa de att kopa in.
Och ja, jag vet, de borde inte ens fa hastar, men det kan jag tyvarr inte gora nagot at.
Btw, vet att det finns en trad om trackprov och avmaskning, men om jag forsoker fa dem att gora trackprov kommer de lagga sig ner och skratta tills de kiknar och sedan idiotforklara mig....
Tacksam for allt!!
Sa hjalp! Behover namn pa substanser mot olika sorters mask, helst nagot med sa brett spektrum som mojligt for jag vet inte hur mycket jag kan fa de att kopa in.
Och ja, jag vet, de borde inte ens fa hastar, men det kan jag tyvarr inte gora nagot at.
Btw, vet att det finns en trad om trackprov och avmaskning, men om jag forsoker fa dem att gora trackprov kommer de lagga sig ner och skratta tills de kiknar och sedan idiotforklara mig....
Tacksam for allt!!