Hästutbildning Distans?

T

thats_me

Är det någon som vet om det finns några hästutbildningar på distans? kan inte flytta hemifrån pga barn därför vill jag ha på distans... Hjälp mej snälla :crazy:

Sv: Hästutbildning Distans?

Beror på vad du letar efter? Strömsholm har en del distansutbildningar till ridlärare mm. Dingle naturbruksgymnasium har också distansutbildning, men jag vet inte om de har riksintag. Men lite tid måste man ju vara på plats.

åh jag är också jättenyfiken! vill också läsa på distans! mer info tack :D

Okei ska kolla det. Vet ju ite riktigt vad jag är ute efter, ska gå som lärling först som hovslagare men efter det vill jag gärna hitta något. Ridskolelärare verkar lite lockande så..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 590
Senast: Capybara
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 413
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama