Hästtransport

jemeni

Trådstartare
Funderar på att byta transport

Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200
Enkelaxlad från 2013
Inget fel på väggar och golv
Hittar verkligen inga att jämföra pris på

Tyvärr inte alls mycket, dels pga märket och dels pga den mycket låga vikten samt enkelaxlad. De är inte särskilt eftertraktade. Dock säljer ofta billiga felfria släp snabbt så en tröst så.

Jag sålde min Kylinge Orion, enkelaxlad och årsmodell minns jag verkligen inte, för 15tkr om jag minns rätt. Fräscht och i gott skick - besiktigat, med nytt golv, servat (kommer inte ihåg hur nyligen, men både bromsar och påskjutsbromsen - alltså inkl kulhandsken - var bytt i min ägo), fräscha däck (både sommar- och vinterdäck), hyfsad lastvikt... Det var dock under första halvan av 2016, och jag ska ärligt säga att jag själv inte skulle betala lika mycket för VV.

När jag sålde min gamla gröna vv, boogie visserligen (och äldre än din, tror -02) så fick jag 9000kr för den. Och den var svårsåld.
Men förstår det, för det var ingen bra transport. Tyvärr.

När jag sålde min gamla gröna vv, boogie visserligen (och äldre än din, tror -02) så fick jag 9000kr för den. Och den var svårsåld.
Men förstår det, för det var ingen bra transport. Tyvärr.
Jag sålde min 03a med behov av att byta väggar för 7000 kr. Men det var 2017

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
343
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 580
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 856
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka