Hästtransport till dressyrstall i danmark?

NinaP

Trådstartare
Har fått ett jobb i ett dressyrstall i danmark, och har fått låna med mig en häst dit.

Problemet är att man bil inte har någon dragkrok, och jag har inte heller någon transport. Har letat transportör som en galning, men tyvärr inte hittat någon än.

Stallet ligger i norra danmark, och det verkar inte vara många som kör dit...

Någon som har ett bra tips? PMa mig gärna om man inte får skriva ut det i tråden :)
 
Sv: Hästtransport till dressyrstall i danmark?

Har samma problem fast åt andra hållet, skall hämta en häst i höst från norra danmark och hittar ingen som kör dit, hjälp någon.
 
Sv: Hästtransport till dressyrstall i danmark?

Svar till båda. Kolla med Marcel Jordan dom kör nästan överallt. Har aldrig varit så nöjd med en transportör som jag var men han :) Skickade min 7 månaders fölunge från Belgien till Örebro i höstas. Google namnet så kommer hemsidan upp :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 220
Skola & Jobb Funderar på om jag får ledigt från jobbet att åka iväg nånstans och skriva på min uppsats i en vecka. Bara liksom stänga in mig i en...
2
Svar
22
· Visningar
1 713
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 440
Senast: tuaphua
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mål o Planer 2024
  • Min arga lilla hund.
  • Osäker och rädd hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp