Hästtandläkare

Sv: Hästtandläkare

Dyr - det är bara förnamnet. Känns som om man betalar en tusenlapp extra för "det goda namnet".

Men duktig - javisst. Gillar dock inte sättet han rackar ned på andra....

Sv: Hästtandläkare

Prick skrev:
Dyr - det är bara förnamnet. Känns som om man betalar en tusenlapp extra för "det goda namnet".

Men duktig - javisst. Gillar dock inte sättet han rackar ned på andra....

Jo, lite så är det nog, men i mitt fall tog de som äger anläggningen TL kom till jäkligt mkt pengar så summan skenade iväg i och med det.

Jag upplever honom som väldigt ödmjuk, har inte varit med om att han rackat ner på andra eller ens varit nära det..

Liknande trådar

Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
657
Senast: tara
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 785
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
436
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30