hästsläp

J

just_blizz

hej jkag ska köpa nyt häst släp har funderat på ume eller boj har ni någon erfarenhet av dessa släpp?? eller har ni något annat som är bra?? tacksam för svar:bow:

Sv: hästsläp

är det ingen som har erfarenhet av dessasläpp??:(

Sv: hästsläp

Beror ju på vilket av dem!

Jag har kört häst i ett gammalt boj. Och det är ok.

Men nu när jag ska köpa släp blir det absolut en Star Trailer Diamant. Delbara bommar fram och bak, frontutlastare, boogie, sadelkammare och extra brett. Är ett måste för mina krav! Och Star Trailer Diamant är det enda släp som upp fyller mina krav;) Har kört otroligt mycket med min kompis ST Safir, och hästarna står perfekt i detta släp! Men när jag skall köpa eget väljer jag det som är lite bredare, pga min ena häst är lite kinkig om han står smalt.

Liknande trådar

Utrustning Vilken av följande släp skulle ni föredra och varför? Utveckla gärna om ni har erfarenheter eller kännedom om något som behöver...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: FruS
·
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
651
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
371
Senast: animalasia
·
Hästvård Har inte haft anledning att titta närmare på sådana produkter förut, men om nu kylning blir ett regelbundet inslag i min och hästens...
Svar
7
· Visningar
384
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka