Hästsäljare stämd för tredje gången

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hästsäljare stämd för tredje gången

Det bästa sättet att utrota oseriösa hästhandlare/uppfödare är att INTE KÖPA HÄST av dom, då blir det ointressant för dom att fortsätta i längden!

En annan lika bra sak är att inte sälja sin häst för symbolisk summa eller skänka bort dem så de riskerar hamna i en sådan cirkus.

Finns inga "klipp" att göra och inga kunder - finns inget behov av verksamheten.

En vettig förmedlare tar en vettig summa och ger ett vettigt pris. Med vettigt menar jag rimligt.

BTW, kan jag också få adress till denna förmedlares hemsida? Nyfiken.

Sv: Hästsäljare stämd för tredje gången

Jag stänger denna tråd då det är väldigt många här som bara efterlyser PM om en hemsida till någon som vi inte vet säkert är samma person som den i artikeln.
Varför be om PM i tråden, skicka PM i stället om ni vill diskutera något privat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Helgens tvåstjärniga tävlingar har gett flera placeringar till svenska ryttare med tredje plats på 1,40-höjder för Ida...
Svar
0
· Visningar
766
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Ridsporten från Hongkong direktsänds i SVT från alla de stora klasserna...
Svar
0
· Visningar
769
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Basen i en bra foderstat är som alla känner till ett bra grovfoder. Ett bekymmer med högpresterande hästar är att de ibland...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Ylva86
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Körsporten fick sju svenska mästare efter att söndagens precisionskörning mellan portar avslutat årets mästerskap...
Svar
0
· Visningar
1 028
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama