Hästpresent - tips önskas!

Mitten

Trådstartare
Jag behöver lite tips :). Skulle vilja köpa en present till min medryttarhäst, en hästfarbror i sina bästa år. Problemet är att han har väldigt bra saker, och jag kan inte hitta något han saknar - min första plan var ett ländtäcke för att undvika att han blir stel regniga höstdager, men det har han redan flera...

Så, vad skulle du som hästägare uppskatta att få för något till hästen? Ös på med förslag, jag behöver det :D Just nu står det helt still!

Sv: Hästpresent - tips önskas!

En fet påse med morötter, äpplen & annat hästgodis, dock ej socker! :)

Massage var en jättebra idé, det hade iaf jag uppskattat som hästägare (och garanterat hästen också!)

Annars kanske en fin grimma med nosludd med hästens namn broderat.
En sån där stor uppblåsbar hästlekboll, om han gillar att leka?
En lyxig slicksten att hänga i boxen.
En lyxigare avlastande sadelgjord, typ Tixerant?

Tusen tack för all input :bow:
Det blir nog en liten present (lutar år ett broderat schabrak) OCH en massage tror jag, kunde inte välja :p.

En massage hade varken jag eller hästen sagt nej till ^_^, en fin lädergrimma till hästen att ha i transporten är också trevligt.

Men massage är nog det bästa, gärna till ägaren också.. får nog visa denna tråden för medryttaren :P

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 708
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 752
Senast: Milosari
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 292
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Kanske blev rubriken lite missvisande, jag är inte efter "tänk på det här" i första hand, utan tips på resmål och aktiviteter! Jag är...
Svar
10
· Visningar
1 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka