Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså du kan inte bevisa det, då vet vi det.
Varför har inte veterinärer och hästpratare ett samarbete? Den kliniken kunde erbjuda en tjänst som folk skulle betala mycket för. Man kunde hitta felen direkt och även de mest kluriga fel känner man till erftersom hästen och veterinären har en dialog genom hästprataren. Att det nu (mig veteligen) inte finns något sådant samarbete mellan veterinärer och hästpratare, trots att det, om det funkade skulle inbringa stora intäkter kanske beror på att det inte människor inte har den förmågan att prata med hästar på det sätt som hästpratarena påstår sig kunna.
För att veterinärer är så inskränkta förståss.
Man kan bevisa att hästen saknar konstruktion för både flygning och telepati.
Ja, fast jag litar mer personligen på en veterinär med flera års utbildning och krav än på en som säg ha något som dom faktiskt inte kan bevisa...
Men visst avskaffa veterinärena, varför ha dom när vi har hästpratare! Riktigt vettigt...
Ja, fast jag litar mer personligen på en veterinär med flera års utbildning och krav än på en som säg ha något som dom faktiskt inte kan bevisa...
Men visst avskaffa veterinärena, varför ha dom när vi har hästpratare! Riktigt vettigt...
KL
Jag ställer min frågan igen...vad är syftet med att anlita en hästpratare??
Jag har inte fått svar.....
Jag menar...om hästen är fysiskt sjuk fixar vet. det...är hästen psykiskt sjuk fixar man det med god hästhållning och sunt förnuft
En djurtolkare hade kanske kommit fram till var de ska börja leta fel innan vet har hittat var felet sitter...
Önska det hade funnits på den tiden när min häst stod på ett djursjukhus för att antal år sedan. Kanske hade de hittat felet istället för att ha henne som en försökskanin.
KL
Jag ställer min frågan igen...vad är syftet med att anlita en hästpratare??
Jag har inte fått svar.....
Jag menar...om hästen är fysiskt sjuk fixar vet. det...är hästen psykiskt sjuk fixar man det med god hästhållning och sunt förnuft