Hästpass?

B

brilja

Jag är en som ännu inte har fixat pass till mina hästar, (vilket jag ska göra nu)
Tänkte bara se hur mycket det kostade för er att passa era hästar?
Jag har två varmblod (12 och 18 år) och en shettis (20 år).
Taksam för svar. :laugh:

Sv: Hästpass?

Om varmbloden är travare och registerade i STC så kostar de "STC:s avgift för utfärdande av hästpass till redan registrerade hästar är 450 kr inkl. moms och uttages via hästägaravräkning" Men då tillkommer kostnaden för ID-beskrivningen.
Om Shettisen har godkänd stam så står här hur det fungerar http://www.shetlandsponny.se/stambok/default.asp

Sv: Hästpass?

Okej, tack så mycket. Är skönt att veta på ett ungefär Hur mycket det kommer att rora sig om ekonimiskt. :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
2 980
Foder & Strö Ger våra hästar mineral kraft för högpresterande hästar. Brukar ge orginal. Men fanns inte inne i foderbutiken sist.. Två av hästarna...
Svar
3
· Visningar
457
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 884
Senast: lirco11
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka