Hästpass och ägarbevis

W

Wargos

Hejsan! Det är så här att min syster har köpt en häst, appaloosa, och har nu lyckats tappa bort ägarbevis och pass i en flytt... :( Undrar ifall det är någon som vet vart man ska vända sig när detta har hänt? Hoppas på svar! :)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hästpass och ägarbevis

Om hästen är svensk så bör det vara Svenska Hästavelsförbundet som utfärdat passet och då är det dit man ska vända sig.

Sv: Hästpass och ägarbevis

Hon är väl registrerad i appaloosa horse club i usa skulle jag tro, men det har väl kanske inte med saken att göra, ska ta å kontakta Svenska Hästavelsförbundet, tack så hemskt mycket för tipset! :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 692
Senast: Cina B
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 197
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 313
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18