Hästkurser :D

D

Diwan93

Heej, någon som vet några bra hästkurser man kan gå på i närheten av eskilstuna, flen, nyköping i sörmland. ? Skulle verkligen uppskatta eventuella svar. Puss & Kram :rofl:

Sv: Hästkurser :D

Bara att söka på ridklubbarnas hemsida eller avelsföreningarna. Det beror ju på vad det är för kurser du letar efter.

Bara att söka på ridklubbarnas hemsida eller avelsföreningarna. Det beror ju på vad det är för kurser du letar efter.

söker efter alla sorters det är till våran djur-klubb. :) kanske typ massage elr nåt liknande. tack för hjälpen :)

råka skicka från fel användare :O hehe. skickade från en kompis / diwan93

Då finns det ju olika ställen att leta på. Söker ni skötselkurser, ridkurser eller utrustningkurser (t ex sadelprovning) först och främst? Sen får ni vara medvetna om att de flesta kurser kostar en del att gå på.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 047
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 539
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
525
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna