Hästkunskap

Sv: Hästkunskap

Jag tycker faktiskt att du är lite orättvis nu! Du menar alltså att du aldrig har haft en häst som börjat svammla när du har haft den ett tag? Det betyder säkert även att du aldrig har behövt be om hjälp/tipps/råd heller? Tänk vad bra om ingen nånsin hade haft några som helst problem eller funderingar, då hade vi inte behövt ha några diskussionsforum heller!!! Länge leve Buke!!! :bow:

Görel skrev:
Foder frågar jag inte om här, utan folk jag vet har goda hästkunskaper. Däremot har jag frågat om lastningsproblem och fick många intressanta tips!

Haha, jag är precis tvärsom, föredrar att fråga om foder här, frågar man om lastningsproblem så brukar man få en massa "bra" tips tex linor, backa upp transporten mot dörren etc, måste jag säga ;)

*knapplån*

När jag satte på mig min bukekeps fanns det en del som skrattade :D. Undrar varför :D.

Även om jag har kunskaper och har gått genom olika problem tidigare så tycker jag ibland att det kan vara kul att ventilera mig och få höra vad andra anser om saken. Även om det ibland är störtlöjligt att ställa frågan eller be om tips eller råd så är det endå kul. Ibland blir det ju intressanta diskutioner med.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 120
Senast: linnsan
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Hästvård Hej! Funderade lite på hur ni ser på träning för en häst efter en skada? Då tänker jag främst icke-traumatiska skador utan snarare...
2
Svar
21
· Visningar
1 752
Senast: Anna-Bella
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
592
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022