Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, lyllos! Jag har lite halvhjärtat försökt hitta en att köpa det senaste året, men tyvärr tycks han inte sälja så mycket av sin konst längre.
Jag är varken kunnig eller intresserad av konst egentligen, men är väldigt förtjust i Peder Fredricsons stil och har alltid velat ha någon av dessa (eller alla, för all del) här hemma:
Visa bifogad fil 65922
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag köpte min för ett år sen nästan exakt.Åh, lyllos! Jag har lite halvhjärtat försökt hitta en att köpa det senaste året, men tyvärr tycks han inte sälja så mycket av sin konst längre.
Jaha, det var ju lite intressant! Direkt från Grevlunda, eller på annat håll? När jag tittar på Grevlunda står det "För tillfället hinner inte Peder måla och därför finns inga verk till salu." De hänvisar till en hemsida där man kan köpa tre olika prints, men inget av de jag vill ha tyvärr.Jag köpte min för ett år sen nästan exakt.
Jaha, det var ju lite intressant! Direkt från Grevlunda, eller på annat håll? När jag tittar på Grevlunda står det "För tillfället hinner inte Peder måla och därför finns inga verk till salu." De hänvisar till en hemsida där man kan köpa tre olika prints, men inget av de jag vill ha tyvärr.
Jag har för mig att det var samma sak som fick mig att ge upp för något år sedan, därmed att jag räknar det som ett mycket halvhjärtat försök![]()
@Mineur Om han säljer är det nog via getthegallop.com (Lisens sida).
Tack! Det var Get the gallop jag syftade på när jag skrev att det hänvisade till en annan sida, så den har jag redan koll påFrån Get the galopp. Lisens webbshop med hästsaker. Men just den är nog slut nu. Begränsad upplaga. Min är numrerad. Den var slut i perioder (jag skrev upp mig på en mailinglista så jag fick mail när den fanns knne igen) men så släppte de några stycken för ett år sen. Så då slog jag till.
Jag har den här på min köksvägg. Jag såg utställningen på fotografiska och blev väldigt förtjust i färgerna och hästens fria uttryck. Egentligen borde jag nog undersöka om den går att köpa utan att det står Fotografiska så att jag kan ha bara själva hästbilden.
Visa bifogad fil 65969