Hästklubb!

B

brosen

Hejsan!

Där jag bor är det en som nyss har flyttat in, altså i samma by!
Och hon har Märkt att det finns så mkt hästar i Hög som byn heter så hon best för att starta en hästklubb, hon skickade ut flygblad, 250 st å det va hela 8 st som kom haha! *agrv*:banana: Jay!
Och på första mötet så best vi att vi ska träffas vid edsta skola första söndagen i månaden och rida ut tsm! Och ´första gången så åkte inte jag dit för att hon inte skulla dig, för att e det ngn som ska vara där första gången så e de ju dom iaf! Men men å de va 4 månader sen nu, och hon har ALDRIG vart dit änn! Jag red dit iadg igen jag gjorde de förra månaden med, men hon va inte där! Så jag har skickat flera mail till henne och hon sägar att bara hon och jag ska rida ut ngn dag, och dåså skulla hon höra av sig första gången som hon sa de! men de gjorde hon inte, så då maila jag henne och fråga varför hon aldrig hörde av sig! och då sa hon att hon hade vart på semester..Så då skrev hon, men ge mig en ny chans på Söndag nästa vecka! å de gjorde jag, men tro fan att hon inte har hört av sig änn, så jag skrev till henne nu att jag kmr att gå ur klubben om hon inte gör ngt, för att på mötet så va hon så på att vi skulla göra en klubb så det va inte sant, emn nu så är det som om att
Jag har ingen kompis, så därför gör jag det här tills jag fått en kompis sen så skiter jag i de!
Typ!

Ahh jag får damp! de e så jävla irreterande!:mad:

Sv: Hästklubb!

Fattar liksom inte....är det ingen annan i den här klubben som träffas på söndagar? Går du liksom dit och det är helt tomt? Det är inte bara hon som försökte starta som struntar i det?

Dessutom så säger du att du struntade i att åka dit första gången ni skulle träffas, vet du vad som hände? Hon kanske satt där på sin häst och ingen kom?

Det kan nämligen vara så att tjejen har upptäckt att det inte finns intresse och att det blev tungrott, och har gett upp tanken på en klubb. Om du är så engagerad så kan väl du ta över? :idea:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 666
Senast: Hedinn
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 349
Senast: shia
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 561
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar