miamiSwing

Trådstartare
ska åka o kika på ett hästjobb o undrar vad en lön kan ligga på om man jobbar mellan 4-6 timmar om dagen lördag o söndag varje helg.?

kommer mocka, rida, in och ut hästar i skrittmaskin, fodra o så in o ut från hagen.
bad tycker ni är en rimlig lön.

Sv: hästjob

Okej och okej. Jag vet faktiskt inte vad det är för avtal på hästjobb.
Men jag skulle inte jobba för Mindre än det.

Sv: hästjob

En kompis jobbar så så du beskriver, hon får 100 kr/tim. Eller hon får egentligen 400 kr gång eftersom det hon ska göra tar ca 4 timmar och vill hon vara snabb/ långsamare någon dag så spelar det ingen roll

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 788
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 431
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar