Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2
Tack alla som peppar och svarar när man skriver
Jag vet inte riktigt vad som är felet.
Kom på att jag inte ätit mina Behepan på ett par månader, kanske det spelar lite in fast jag tycker att jag är ganska pigg ändå.
När jag väntade de 2 små så blev jag helt seg och orkade knappt gå upp ibland . Sambon tyckte att jag var ovanligt trött men trodde det berodde på graviditeten. När jag sen väntade sista skrutten så blev det värre och till slut svimmade jag i trappan bärande på 6-månaders bebis ensam hemma.
Som tur är satte jag mej och vaknade till direkt.
Då gick vi till läkaren som inte hittade nåt, men de gjorde alla tester som fanns. Hade då väldigt hög B12-brist.
När jag sen fick tabletter så tog det 4-5 dagar så märktes det skillnad.
Ibland glömmer jag att jag antagligen behöver dem livet ut.
Sen är det antagligen vädret, att det är kallt och burrigt.
Och kanske en dos rädsla som kommit tillbaka. Att jag får för mej att vi inte ska komma iväg, att hon ska halka eller sticka iväg.
Tyvärr kan jag inte rida på förmiddagen för jag är hemma med de små.
När de andra kommer hem är det kolsvart ute.
När sambon ibland är ledig på dan varannan vecka har jag skjutit fram det och skjutit fram det
Jag hoppas det kommer en vändning bara hovis kommer ut, och sätter på sulor och skor bak. Jag vet att det går att rida i den djupa snön ändå, men det tar emot. Jag behöver ju inte direkt halkrisken för att fega ut tyvärr.
Kanske jag ska be sonen vara med mej på lördag, så att jag iaf kommer ut en liten sväng.