Sv: Hästens utfodring 2011 SLU
delvis knapp
Vad gäller den "muntliga" redovisningen så har jag definitivt förstått att det lämnas in när man gjort den klart hemma som du säger, så inte det. Mer att man bara ska få ihop det bra, som kan kännas lite knepigt
Vad gäller det "vetenskapliga" när vi ska framställa svaret i vårt projektarbete så känner jag att de talar emot sig själva då de säger att de vill ha referenser och vetenskapliga undersökninga osv men att vi nu nöjer oss med kurslitteratur och ev uttalande ifrån forskare
Har försökt göra det så vetenskapligt vi har kunnat.
Håller med om att jag känner en brist på engagemang ifrån deras sida, men jag har aldrig läst en distanskurs innan heller så jag visste inte vad jag kunde förvänta mig riktigt heller..
men som du säger så känns det som om allt man lär sig ligger i ens egna händer, inte under ansvaret hos lärarna.
qkatty det hade ju verkligen varit ett intressant resultat att få fram, lite så jag kände med att vi ska göra det så "vetenskapligt" som möjligt men ändå inte mycket..
jag hade lätt kunnat göra detta till ett stort projektarbete, men som sagt man begränsas trots att man ska vara utförlig