Hästens matsmältningssystem, bilder!!!

Skulle kunna scanna in några (rätt) bra bilder jag har, men då kommer det från böcker och stenciler...

Ok, jag scannar in det jag har så kan du ju titta.
De flesta kommer nog från Hästens biologi, utfodring och avel, men den kanske du redan har tillgång till?

Fast det kanske kan gå? Hittar nada på nätet, iofs så är jag helt kass på att hitta något :crazy:

Är inte så viktigt (hade ju fiaxt d innan isf) men kom på att det kasnek är bra till "mindre hästvana" (vilka jag eg inte skrivt arbetet för men, men..)

Jo den har jag kollat i, har massa fina bilder i olika böcker men det är ju i böckerna ;) Har ingen tillgång till scanner..

Ok, jag håller på att scanna de som finns under foderkapitlet. Skickar ett PM sen med adressen där jag lägger ut dom.

Liknande trådar

Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 037
Senast: fio
·
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 156
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka