Hästen som Hans-Peter Minderhoud rider är???

Trevita

Trådstartare
I reklamen för Flyinges tävlingar i helgen rider Hans-Peter Minderhoud en urläcker häst som jag gissar är en hingst (därför jag lagt frågan på Avel). Men vem är det??? Någon som vet?

Tror jag just kom på det, Sandreo...

Senast ändrad:
Sv: Hästen som Hans-Peter Minderhoud rider är???

Exquis Escapado ?
Han ska tävla han i Grand prix iallfall

Sv: Hästen som Hans-Peter Minderhoud rider är???

I reklamen för Flyinges tävlingar i helgen rider Hans-Peter Minderhoud en urläcker häst som jag gissar är en hingst (därför jag lagt frågan på Avel). Men vem är det??? Någon som vet?

Tror jag just kom på det, Sandreo...

Det är mycket riktigt Sandreo. Men jag är osäker på om han fortfarande tävlar honom.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Piaff
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 795
Senast: Claraclara
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
262
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 674
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka