Hästen hatar skäckar...

Sv: Hästen hatar skäckar...

Ulrica skrev:
Ja, hästar är bra lustiga. Mitt sto var livrädd för fjordhästar! Kändes skitdumt när alla trodde att jag var värsta fjording-rassen ( dom är ju supersöta!) när jag höll mig i andra delen av ridbanan eller helst inte vara på träning med en fjording. Men efter enträget tränande har hon insett att de inte är farliga trots sin frisyr och annorlunda dialekt. :D

// Ulrica

haha :p...låter ju som en lustig häst det kan man säga!:D

Sv: Hästen hatar skäckar...

Mina medryttarhästar är skäckar och småponnyer så dom har inte det problemet , och dom blir glas så fort dom ser en häst!HAHA :)

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 122
Senast: Juli0a
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 147
Senast: Masqueradee
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar