Hästbutik-leverantörer?

Etoile

Trådstartare
Hej! Ska ev. starta upp en hästbutik i källaren, undrar om ngn. vet nån sida man kan gå in på där det finns länkar till olika leverantörer av vissa märken, gärna grossistpriserna på produkterna också!
Tack :bow:

Sv: Hästbutik-leverantörer?

Vet tyvärr inte någon sida med grossister, men det finns ju verkligen många.

Det är väl lite olika om företag säljer direkt till affärer eller genom grossister. Mitt tips är att kolla direkt med tillverkaren som säkert kan hjälpa dig med kontakter till grossister om det är så. De brukar vara hjälpsamma, vill ju sälja sina produkter.

Lycka till med affären! :)

Kolla Globus och Källquists .

Men jag tror att du måste ha företaget i ordning först, innan du kan börja köpa in. Ring eller maila och kolla!

Senast ändrad:

Gå in på hastnet.se, där finns alla samlade.

Tack för svaren! Hastnet har dock inte leverantörer och tillverkare utan bara butiker som säljer vissa märken.

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 424
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
545
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 429
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar