Hästbutik i Göteborg

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare burton
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 11 910
Sv: Hästbutik i Göteborg

Nu har vi farit runt i halva Götet tror jag :D
My One och Hööks o nån mer hittade vi.
Men ingen hade nåt täcke i shettis storlek :mad:
Men lite andra kul grejor hittade vi.
Jag har kommit fram till att hööks är inget roligt att besöka i verkligheten.
Det känns så himla "perfekt" där jämt. Sen har dom ju inget jätteutbud av grejer o storlekar heller tycker jag.

Andra butiker har mer roliga grejer och saker i ovanligare färger och design som man inte ser så ofta och det är trevligt. Att komma hem med något som inte alla grannar redan köpt på hööks.

martha skrev:
och så fanns det iallafall en shop i backen upp mot Majorna(där spårvagnarna går) när jag var yngre iallafall...

Horse'N'Rider ja!

Den affären saknar jag. Den försvann någon gång i början av 90-talet :cry:

emmath skrev:
Det finns en ny hästaffär, Lindas Häst- & Hundbutik heter den och ligger vid Olskroken, i gamla Pellerins margarinfabrik.

De är svindyra och har ganska litet sortiment, men visst kan man kolla där.

Ungefär som haglunds då ;) Bra att veta, då behöver jag inte ha någon brådska att åka dit och kolla :p

Vet du hur Spårhaga häst och ryttare är? Åker förbi där på väg till stallet och funderar på om det är värt ett besök. Inte för att jag behöver något men ändå :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Nope, aldrig varit där!

Men med tanke på vilket område den ligger i så skulle det förvåna mig om det är billigt ;)

Jag var där när den precis hade öppnat. Liten, dyr och ganska tråkig :( Fast det var ju som sagt när den var nyöppnad, kanske är bättre nu?

Nej men ni åker förbi två på vägen till GBG. En i Helsingborg och en i Halmstad.

Kolla på EKO för att hitta var butikerna ligger.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 814
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: valy
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
3 036
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka