Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den borde ju tillsammans med romberna trycka undan manken?
Ja, så har den kallats tidigare (källa: Illustrated Veterinary Anatomical Nomenclature av Oskar Schaller, 2007). Dock används subclavius i min "Horse Anatomy - A Pictural Approach to Equine Structure" av Peter Goody, 2004.M pectoralis cleidoscapularis
En annan häst i stallet hade när den kom samma skada som kanotexpertens häst och kunde inte stretcha bakåt, men medicinen var bla stretch varje dag.
Kanner igen allt det ni beskriver i mitt sto.
Sa fran en lekmans synpunkt - vad bor man gora?
Kiropraktor gar igenom henne varannan vecka men har svart att fa konkreta tips fran honom.
Vi har en thumper (typ massage sak for manniskor). Kan det vara ngt eller bor man halla sig borta fran detta omrade?
Tacken? Ska hon hallas naken? Bor hon ha halvhals? (Hon ar KF sa jag haller henne tackad vid daligt / valdigt kallt vader.)
Liniment?
Massage?
Stretching? Hon stoppar nasan mellan frambenen och tar godis samt stoppar nasan bakom bakbenen at sidan. Daligt froklarat men anda.
Hon gar ute dygnet runt om det inte pissar. Valmusklad overlag och i gott hull. Enda riktigt daliga ar halsen som aldrig varit fin och rumpan som tagit stryk fran KF anfallen.
Vad menar du
Kanner igen allt det ni beskriver i mitt sto.
Sa fran en lekmans synpunkt - vad bor man gora?
Kiropraktor gar igenom henne varannan vecka men har svart att fa konkreta tips fran honom.
Vi har en thumper (typ massage sak for manniskor). Kan det vara ngt eller bor man halla sig borta fran detta omrade?
Tacken? Ska hon hallas naken? Bor hon ha halvhals? (Hon ar KF sa jag haller henne tackad vid daligt / valdigt kallt vader.)
Liniment?
Massage?
Stretching? Hon stoppar nasan mellan frambenen och tar godis samt stoppar nasan bakom bakbenen at sidan. Daligt froklarat men anda.
Hon gar ute dygnet runt om det inte pissar. Valmusklad overlag och i gott hull. Enda riktigt daliga ar halsen som aldrig varit fin och rumpan som tagit stryk fran KF anfallen.