hästar med fång?? Titta hit!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Bragur82

Jag har haft en häst med fång-sjukdom i hoven.. har bara haft denna hästen lite mer än 1år sen tuvungen alvias denna hästen pga hästen har blivit sämre sista minut.. Jag blev både chochad och förstår ej vad har gjort för sämre i hoven. För 2 månad sen tuvungen vi alivias min första egen häst och dag efter åker vi till Borås för titta på en ny häst, tog med hem samma dag.. det var helt fatariskt fint färg, mer nyfiken och lite busig men den hästen passar mig, lagom höjd och lagom pigg..

Skriv gärna lite om era fång-häst, hur utverkat med hästens hov och lite annat..

Sv: hästar med fång?? Titta hit!!

Försök att rätta slarvfel och inte ha mer än en punkt efter en mening. Blir betydligt lättare att läsa och förstå vad du menar då!:)

Nej, kanske inte nu, men i senare inlägg du skriver. Ta det som en vana att läsa igenom texten innan du lägger ut den :)

Det finns en fångtråd under hästvård, använd gärna den.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 776
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 159
Senast: Bison
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Elo
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar