Hästar i hagen

Sv: Hästar i hagen

Hade allihopa mina ilag förr, min quarter, shettis och en inhyrds varmblod, sen så gick quartern själv och varmblodet med shettis. Varmblodet är inte all snäll med mina, vet inte hur många täcken som är förstörd och de får inte äta, så mina går själv och varmblodet själv, är lugnast så.

Min kuse är väldigt låg i rang, därför "lyder" han sin hagkompis som är hingst. Han får även ta en del stryk ibland, det är synd för han är så snäll, han kickar inte ens tillbaka. Men men, han är iaf snabbare än hingsten, så han kan alltid springa:devil:

Har fått hem min nya häst idag och hon är också bra i hagen :) (än så länge)

Hon o lillfjordingen har slagits en del, men de andra hästarna har hon blivit vän med.
Den nya är ganska ranghög och resten av flocken är ranglåga så det var inga problem alls.
Lillfjorden o den nya måste bara bestämma vem som bestämmer mest. ^^

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 062
Hästhantering Någon som vet om man kan ha hästen i en hage där man målat staketet? Faller ju en del färg i gräset under målningen så att säga.
Svar
3
· Visningar
519
Senast: sweep
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 043
Senast: Grazing
·
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 699
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt