Hästaffärer i göteborg

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 9 667
Sv: Hästaffärer i göteborg

Vi har inte så många inne i centrum men det finns Haglunds Ridsport Som ligger inne i stan vid Vasa nånstans kolla hemsidan : www.haglundsridsport.se

Sen har vi My One på Backaplan Hisingen, Tre Hästar Kungälv som inte ligger så långt ifrån Hisingen eller Hästboden i Torslanda.

Hoppas jag hjälpt dig något :D

Säger som du!;) Tror inte det finns så många fler inom Göteborgs-området.

Hästboden i Torslanda har tyvärr lagt ner. Annars finns ju Hööks vid IKEA i Kållered. ;)

Sen så finns ju spårhaga häst o ryttare och Ale Ridsport oxå..

Lägger till Svensk Ridsport i Kungsbacka, Lerums Häst & Hund. Granngården i Kungälv har rätt mycket för att vara Granngården.

Det finn en ny öppnad vid redbergsplatsen (ejdergatan)
Lindas Häst och Hund.
Jätte mysig affär med bra priser

// GW

Naturnära på backaplan (vid biltema), har en mindre hästavdelning och mycket hästfoder!!

Sen utöver de som nämns finns en i partille Kåhögs gård (måste nästan ha bil). Men är en lite mindre affär.

Haglunds Sadelmakeri, My One, Tre Hästar...

Sen har vi den bästa: Svensk Ridsport i Kungsbacka. Ligger en bit utanför Götetborg men värt att besöka! :bow:

Vad har dom för hästgrejer på naturnära?

Gillar Tre Hästar bäst pga av den stora begagnatavdelningen!

Naturnära har ju inga hästgrejer så, dem har ju typ bara glanssprej, nån grimma och lite sånt. Men dem är bra när man ska köpa foder :)

Kungsbacka Ridsport är helt klart bäst men det ligger ju inte i Gbg tyvärr.

Måste kolla in den vid redbergsplatsen nån dag. Har dem bra grejor ?

De har samma grejor som Svensk ridsport Euqalityline och Hanabo + Eladorado
Bättre priser än Sv ridsport

// G

Tycker de har lite smått och gott på naturnära, brukar bla slinka med lite boots och broddar när man är där, De har ett ganska bra urval av tillskott och diverse andra flaskor av alla möjliga sorter. Men ett komplett urval av hästartiklar som täcken och schabrak + ridkläder kan man nog inte säga att de har. Men de nödvändigaste, dvs grimma, reflexer täcken osv. De har bra urval av hinkar oxå :) Tycker de har bra priser oxå.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan Henrik von Eckermann missade segern i världscuphoppningen i Göteborg. Men det blev svensk segern ändå tack var Linda Heeds...
Svar
0
· Visningar
56
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan Henrik von Eckermann missade segern i världscuphoppningen i Göteborg. Men det blev svensk segern ändå tack var Linda Heeds...
Svar
0
· Visningar
46
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka