Häst transport????

kicki71

Trådstartare
Har lite funderingar att byta till ett nytt hästsläp, och har varit och tittat på ett som heter Christ Carat. Någon som har erfarenhet av detta släp/detta märke? vill veta så mycket som möjligt, bra som dåligt!!

Sv: Häst transport????

kicki71 skrev:
Har lite funderingar att byta till ett nytt hästsläp, och har varit och tittat på ett som heter Christ Carat. Någon som har erfarenhet av detta släp/detta märke? vill veta så mycket som möjligt, bra som dåligt!!

Har ett själv som vi är mkt nöjda med.

Saker vi gillade:

Storleken: Vi hittade inte ett annat släp med de innermåtten i glasfiber för de pengarna.

Glasfiber: (plywood-sandwich) håller bättre mot både smällar och fukt.

Bra gjutet golv: Vår häst stod och skrapade länge på golvet på tävling häromdagen och det blev inte ens en repa. Enkelt att lägga i ny massa om det ändå skulle bli slitet.

Valfri färg: 220 färger att välja på.

Panikutlösning på främre bommar. Dessutom smart gjord så att det inte blir vassa kanter när bommen släpper.

Design: Helt upp till betraktaren men vi gillar den skarpt.

Åteförsäljare: Den vi köpte av ger ett helgjutet intryck. Baserade dessutom inte försäljningen på skitsnack om andra märken. ;)

Grymt bra väghållning.

Aggressiv prissättning: Importören har lagt priset lågt vilket vi kunder tjänar på.

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 074
Senast: tara
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 826
Senast: Murray
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
752
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden