häst som stegrar vid ridning bara helt plötsligt

Sv: häst som stegrar vid ridning bara helt plötsligt

ja visst kan det de, men som sagt får se hur det går.

påstår inte att hästar jävlas utan andledning men hon kan mycket väl tagit det som att stegrar jag så faller ryttaren av..

detta är en väldigt tuff häst och har mycket attityd äen om hon är väldigt snäll vid ryktning osv

Med andra ord är du inte särskilt sugen på att åka till klinik och kolla igenom hästen utan tar hellre andra vägar?

Vad i hela friden har ryktning med det hela att göra?????

De har jag väl inte sagt heller? jag måste ju börja någonstans eller hur?

jag sa bara att hon är snäll vid ryktning och hantering från marken.. tänk lite...

De har jag väl inte sagt heller? jag måste ju börja någonstans eller hur?

jag sa bara att hon är snäll vid ryktning och hantering från marken.. tänk lite...

Jag håller med Mackan. Hästens beteende pekar med hela handen mot ryggproblem. Det finns ingen som helst anledning att tro att hästens reaktion inte är genuin.

Sluta med att testa femtioelva olika sadlar på häststackarn, och sitt inte upp på den öht förrän den är ordentligt utredd.

Blir den pigg av att vila kan du jobba den utan att rida.

Nu är lilja laserbehandlad och masserad

muskelspänningar i hela ryggen, runt manken runt hela bogpaketet och halsen, vänstra låret har hon säkerligen en gammal skada då hon inte känns lika på båda sidor i musklerna. hade en låsning i höger armbåge. men inget i benen iaf. stackarns tjejjen ♥

hon skall få bli behandlad av anna i slutet av månaden sen nån vecka efter det skall micke komma igen! ska pendla mellan dom 2,

blir hon inte bättre så blir det att boka tid till klinik

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 387
Senast: Karminnie
·
T
Träning Jag har en varmblodsvalack som är 8 år. Köpte honom i höstas och han togs av banan för ganska exakt ett år sedan. Han är tävlad i både...
2
Svar
21
· Visningar
2 490
Senast: TantStrul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar